سفارش تبلیغ
صبا ویژن
معرفی خودم (چهارشنبه 89/4/30 ساعت 11:36 صبح)

من محمد متولد تیرماه سال 1372 هستم.

 به دلیل تشویق پدرم از5 سالگی وارد عرصه ی ورزش شدم.اون وقت می گفتن که ژیمناستیک مادر ورزش هاست برای همینم من اول حدود 2 سال این ورزش رو رفتم وبعدازبهبودی انعطاف پذیری جسمی کمی ورزش ایکیدو و وشو رو ادامه دادم بعدش تقریبا 9 سالم بودکه تکواندو رو ادامه دادم حالاهم حدود 3 سال هست که نینجتسو میرم.

اما نگران نباشید این دفعه دیگه تکواندو رو ول نکردم وهنوزم که هنوزه دارم ادامش میدم.

 راستش من اول بیشتر بخاطراکروبات به نینجتسو رفتم اما وقتی که واردش شدم واکروباتم پیشرفت کرد دیدم که به جز اکروبات خیلی چیزای جذاب دیگه ای هم داره برای همینم تصمیم به ادامه دادنش گرفتم البته فکر نکنید که تکواندو رو ول کردم بلکه اونم ازنظر من خیلی چیزای جذاب و متنوعی داره به طوری که الان کمترورزشی مثل اون چنین ضربات پای زیبا و کامل و متنوع و دیدنی و...داره والان هم حدود 8 سال هست که تکواندو میرم.

خلاصه من الان هم تکواندو و هم نینجتسو رو باهم ادامه میدم و خواهم داد... برای شما نیز آرزوی موفقیت در رشته ی ورزشی خودتان را دارم.  





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 10 بازدید
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدیدها: 18050 بازدید
  • ?پیوندهای روزانه
  • درباره من
  • اشتراک در خبرنامه
  •